פטנג'לי, אבי הפילוסופיה של היוגה,  מתחיל את העברת הידע שלו במילים

"עתה יוגה  אנושסנם"- עתה מואצלת יוגה.

אנו יכולים לשנן מילים אלו בפתיחת כל מערכת יחסים עם יוגה. גלומה בהן הזמנה להתכנסות פנימית, לפתיחת הלב וליצירת שדה שבתוכו מתקיימת האצלה של יוגה באמצעות תנוחות, תנועות, נשימות, ריכוז והרפיה. הן מזמינות פתיחת שדה שבתוכו מתקיימת יוגה.

עכשיו מועברת היוגה. יש ידע קוסמי המהדהד בחלל שנקרא יוגה וכאשר אנו שומעים את הקריאה- "עכשיו" ונפתחים אליה יש תהליך אורגאני ואותנטי של האצלה והעברה של היפתחות ולמידה של יוגה.

יוגה היא הידע, יוגה היא הדרך והתהליך, יוגה היא המצב הקיומי שנפתח עם מתוך ובתוך הענות להזמנה "עתה יוגה אנושסנם".

אנחנו מבקשים שהמורים שהתדר שלהם הוא התגלמות של יוגה, שהווייתם מאצילה יוגה והם תומכים בתהליך העברת היוגה, מורים שמרטיטים את המורה הפנימי שבכל אחד מאיתנו, יתמכו בנו להיות עכשיו במקום פתוח כשהיוגה עוברת אלינו, דרכנו, בתוכנו, כדי להיפתח לקריאה "עכשיו מועברת יוגה" "עכשיו מועברת יוגה".

כשיוגה מתקיימת אנחנו מוזמנים להסתכל פנימה ולראות מה קורה עכשיו. יש בתוכנו עין פנימית שאולי קוראים לה "רק" עין, אבל איכות של הראייה שלה מאוד מיוחדת. היא עין שחשה, רואה, שומעת וקולטת, עין מאוד אנינה, עין שלישית, היא חווה מה קורה עכשיו ומאפשרת לנו לעבור מתהליך מפוזר, מבולבל, אקראי, ומעורבב, למצב קיומי חדש שנקרא יוגה.

בשיעורי יוגה אנחנו לומדים כל מיני תרגולים וטכניקות כדי לאפשר לעצמנו להיות במצב הקיומי הזה, כאן ועכשיו.

עכשיו מואצלת יוגה

ציפי נגב מכשירה מורים ליוגה אינטגרטיבית ומטפלים ביוגה תרפיה.

קורס להכשרת מורים ליוגה והקורס להכשרת מטפלים ביוגה תרפיה הוא הזדמנות להעמיק אל הפילוסופיה של היוגה ואל המשמעות הרלוונטית שלה לחיינו.

Call Now Button לחצו כאן להתקשרות